۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین مکان ها برای خرید در کانادا کجاست؟

بهترین مکان ها برای خرید در کانادا کجاست؟

 

چگونه می ­توان در کانادا محل زندگی انتخاب کرد؟ برای خرید خانه در کانادا بهترین مکان کجاست؟ خرید ملک در کانادا چه منافعی برای شما دارد؟ کانادا دیاری بی­ مرز و بی­ انتها با مناظر کوهستانی زیبا، خطّ ساحلی ناهموار و مناظر شهری مدرن و پر رونق، همۀ نعمت­ ها را یک­جا دارد. اینکه شما تصمیم بگیرید کجا زندگی کنید به موارد مختلفی بستگی دارد:

کیفیت زندگی:

کانادا در نظرسنجی بیش از 20،000 نفر در 73 کشور جهان که 9 جنبۀ مختلف را از جمله ثبات اقتصادی، بازار کار، دوستی و مهر خانوادگی و موارد دیگر را مورد بررسی قرار داده، در شاخص کیفیت زندگی 2020 رتبۀ اول را به خود اختصاص داده است.

 

بهترین مکان ها برای زندگی:

خوب، نتیجه­ گیری moneysense.ca این است که به لطف اقتصاد قوی، نرخ بزهکاری پایین و آب و هوای عالی، تاج آرمانشهر بر سر اوکویل، آنتاریو گذاشته می­ شود. آنتاریو نه تنها بهترین مکان برای زندگی در کل کاناداست، بلکه همچنین به عنوان بهترین مکان برای مهاجران جدید کانادایی، سومین مکان مناسب برای دوران بازنشستگی و پنجمین بهترین مکان از منظر تأمین خانواده انتخاب شده است. با خرید ملک در کانادا شما نیز در این لذت سهیم خواهید بود.

 

هزینۀ زندگی:

طبق شاخص هزینۀ زندگی در سال 2020، وینیپگ، ویکتوریا و ونکوور در زمرۀ 30 شهر گران جهان قرار دارند.

 

مقرون به صرفه بودن املاک:

کانادا با توجه به قیمت ملک در مقایسه با سایر کشورهای جهان طبق نظرسنجی Numbeo در رتبۀ 85 شاخص مقرون به صرفه بودن سال 2020 قرار گرفته، اما این امر به اینکه تصمیم دارید به کدام ایالت بروید و پروژه‌ی خرید خانه در کانادا را چگونه به پیش برید نیز بستگی دارد.

 

اقلیم:

آب و هوای و شرایط اقلیمی کانادا بسیار متفاوت است و وجب به وجب آن با یکدیگر توفیر دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هنگام تحقیق در مورد این موضوع همۀ جوانب امر را بررسی کنید، در غیر این صورت ممکن است با حجم تکان­ دهنده ­ای از برف روبه­ رو شوید که اصلاً به عمرتان ندیده­ اید!

 

 

 

منبع: https://invespot.net/buy-property-in-canada/

۱۰ خرداد ۰۰ ¡ ۱۳:۱۷ ۰ äÙÑ ãæÇÝÞíä ۰ ãÎÇáÝíä ۰
migration migration

سرمایه گذاری در کانادا

راه های رسیدن به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای وصول به کانادا مسیرهای متنوعی وجود دارد. بسیاری از متقاضیان که سنین کمتری دارند از مسیر ویزاهای دانشجویی به کانادا ورود پیدا می کنند. برخی دیگر که تسلط عالی به زبان داشته و رشته تحصیلی و تجربه کاری آنها با یکدیگر مرتبط است، راه سخت اما مطمئن و کم هزینه‌ی اکسپرس انتری کانادا را انتخاب می‌کنند. برخی که فرزندان در محدوده ۱۲ تا ۱۶ سال دارند از ویزای گاردین استفاده می‌کنند.

اما در نهایت بسیاری از اقشار نیز هستند که به خاطر آیتم هایی همچون سن و یا تحصیلات به دنبال راه هایی سریع تر و قطعی تر هستند. برخی دیگر نیز به خاطر مشغله های کاری و مدیریتی در ایران قابلیت همواره در کانادا ماندن را ندارند و به دنبال راه هایی هستند که اقامت دائم داشته باشند و در عین حال قابلیت سرکشی به ایران را داشته باشند. این دو دسته از متقاضیان کسانی هستند که بهتر است از طریق الگوهای سرمایه گذاری در کانادا مسیر را طی نمایند.

الگوهای سرمایه گذاری در کانادا

الگوهای سرمایه گذاری در کانادا دو دسته هستند. روش هایی که به اقامت موقت و یا دائم کانادا می انجامد و روش هایی که صرفا سرمایه گذاری در کشور کانادا محسوب شده و برای متقاضی، اقامت و یا پاسپورت را به همراه نمی‌آورد. برخی از این روش ها که با نام برنامه های استانی کارآفرینی نامیده می‌شوند را ما در نظر نگرفتیم. مدت طولانی رد یا تائید طرح های واصله از سوی متقاضیان و حجم بالای رد طرح ها در نهایت، باعث شده است که به این روش ها به عنوان الگوهای قابل اتکاء نشود اندیشید. در ادامه انواع روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا طرفداران مخصوص به خود را دارد. چه کسانی که با الگویی دیگر اقامت کانادا را دریافت کرده اند و صرفا به دنبال خرید یک ملک هستند و چه کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در کانادا هستند، این گزینه در دسترس است. هرچند که مستقیما به اقامت منجر نمی‌شود.

 

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید:

منبع: https://invespot.net/canada-investor-visa/

۱۰ خرداد ۰۰ ¡ ۱۳:۱۰ ۰ äÙÑ ãæÇÝÞíä ۰ ãÎÇáÝíä ۰
migration migration

مزایای خرید ملک در ترکیه

مزایای خرید ملک در ترکیه

این روزها کشور ترکیه به مقصد خوبی برای مهاجران ایرانی تبدیل شده است. ترکیه به دلیل فرهنگ مشترک، نزدیکی به ایران، زبان آشنا گزینه‌ ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری خارجی و خرید ملک است. در ادامه به مزایای خرید ملک در ترکیه اشاره می‌کنیم:

قیمت مقرون به صرفه

خرید خانه و ملک در هیچ‌کجای جهان ارزان نیست. اما در ترکیه قیمت خانه نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است. در ترکیه می‌توانید خانه‌های لوکس و مدرن را در محیط شهری زیبا و آرام با قیمت مناسب خریداری کنید. اکثر این املاک نوساز هستند و موقعیت خوبی دارند. در حقیقت با هزینه خرید یک استودیوی کوچک در انگلیس می‌توانید در ترکیه یک ویلای بسیار بزرگ بخرید.

اقلیم و آب و هوای مناسب

ترکیه موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی دارد. آب و هوای این کشور معتدل و مناسب است. علاوه بر این ترکیه همسایه ایران است و همین موضوع باعث شده است که این کشور برای سرمایه‌گذاران و مهاجران ایرانی که در ایران خانواده یا تجارتی دارند، به مقصد مناسبی تبدیل شود.

هزینه زندگی

هزینه زندگی در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی کمتر است. بنابراین گذران زندگی در این کشور ساده و برای مهاجران ایرانی ایده‌آل خواهد بود.

حمل و نقل و دسترسی آسان

هزینه حمل و نقل در ترکیه نسبتا مناسب است. شهرهای مختلف کشور با خطوط هوایی و ریلی به یکدیگر متصل شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید در این شهرها جابه‌جا شوید. علاوه بر این از طریق فرودگاه‌های ترکیه می‌توان به سراسر دنیا سفر کرد.

مالیات بر ارث

در ترکیه مالیات بر ارث وجود ندارد و ورثه متوفی می‌توانند بدون پرداخت بخشی از هزینه املاک به دولت، صاحب ملک متوفی شوند.

فرهنگ غنی

ترکیه کشوری تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال قبل باز می‌گردد. همین امر موجب غنی شدن فرهنگ این کشور شده است. در ترکیه می‌توانید بناهای تاریخی بسیاری را ببینید. لازم به ذکر است که فرهنگ این کشور به فرهنگ ایران نزدیک است. علاوه بر این غذاهای ترک نیز بسیار خوش طعم و مناسب ذائقه مردم ایران است.

رشد قیمت ملک

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه رشد اقتصادی آن است. شما می‌توانید از این طریق ارزش پول خود را افزایش دهید زیرا در گذر زمان قیمت ملکی که خریده‌اید بالا خواهد رفت. در نتیجه سرمایه‌گذاری با خرید ملک در ترکیه می‌تواند گزینه ‌ایده‌آلی برای ایرانیانی باشد که بودجه محدودی دارند و می‌خواهند این بودجه را در یک کار سودآور سرمایه‌گذاری کنند.

 

منبع: https://invespot.net/buy-property-in-turkey/

۱۰ خرداد ۰۰ ¡ ۱۳:۰۶ ۰ äÙÑ ãæÇÝÞíä ۰ ãÎÇáÝíä ۰
migration migration