بهترین مکان ها برای خرید در کانادا کجاست؟

 

چگونه می ­توان در کانادا محل زندگی انتخاب کرد؟ برای خرید خانه در کانادا بهترین مکان کجاست؟ خرید ملک در کانادا چه منافعی برای شما دارد؟ کانادا دیاری بی­ مرز و بی­ انتها با مناظر کوهستانی زیبا، خطّ ساحلی ناهموار و مناظر شهری مدرن و پر رونق، همۀ نعمت­ ها را یک­جا دارد. اینکه شما تصمیم بگیرید کجا زندگی کنید به موارد مختلفی بستگی دارد:

کیفیت زندگی:

کانادا در نظرسنجی بیش از 20،000 نفر در 73 کشور جهان که 9 جنبۀ مختلف را از جمله ثبات اقتصادی، بازار کار، دوستی و مهر خانوادگی و موارد دیگر را مورد بررسی قرار داده، در شاخص کیفیت زندگی 2020 رتبۀ اول را به خود اختصاص داده است.

 

بهترین مکان ها برای زندگی:

خوب، نتیجه­ گیری moneysense.ca این است که به لطف اقتصاد قوی، نرخ بزهکاری پایین و آب و هوای عالی، تاج آرمانشهر بر سر اوکویل، آنتاریو گذاشته می­ شود. آنتاریو نه تنها بهترین مکان برای زندگی در کل کاناداست، بلکه همچنین به عنوان بهترین مکان برای مهاجران جدید کانادایی، سومین مکان مناسب برای دوران بازنشستگی و پنجمین بهترین مکان از منظر تأمین خانواده انتخاب شده است. با خرید ملک در کانادا شما نیز در این لذت سهیم خواهید بود.

 

هزینۀ زندگی:

طبق شاخص هزینۀ زندگی در سال 2020، وینیپگ، ویکتوریا و ونکوور در زمرۀ 30 شهر گران جهان قرار دارند.

 

مقرون به صرفه بودن املاک:

کانادا با توجه به قیمت ملک در مقایسه با سایر کشورهای جهان طبق نظرسنجی Numbeo در رتبۀ 85 شاخص مقرون به صرفه بودن سال 2020 قرار گرفته، اما این امر به اینکه تصمیم دارید به کدام ایالت بروید و پروژه‌ی خرید خانه در کانادا را چگونه به پیش برید نیز بستگی دارد.

 

اقلیم:

آب و هوای و شرایط اقلیمی کانادا بسیار متفاوت است و وجب به وجب آن با یکدیگر توفیر دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هنگام تحقیق در مورد این موضوع همۀ جوانب امر را بررسی کنید، در غیر این صورت ممکن است با حجم تکان­ دهنده ­ای از برف روبه­ رو شوید که اصلاً به عمرتان ندیده­ اید!

 

 

 

منبع: https://invespot.net/buy-property-in-canada/