بهترین سیم کارت های ترکیه

ترکیه دروازه بین اروپا (جنوب شرقی) و آسیا (غربی)، که بخش کوچکی از این کشور، در اروپا و بقیه بخش ها در آسیا در نظر گرفته می شود.

ترکیه، که برای چای شیرین، کباب های معروف و مقصد مقرون به صرفه برای سفر معروف است، کشوری محبوب برای بازدید همه نوع مسافری محسوب می شود.

از خیابان های شلوغ استانبول تا خرابه های رومی در آنتالیا، از جشنواره ی بالن های هوای داغ در کاپادوکیه تا قلعه بودروم در بودروم، و البته …. سواحل خنک فراوان، این کشور، میزبان هر چیز جذاب برای همه است.

پیش از آنکه عکس یا فیلم های زندگی ساحلی خود از کشف خرابه ها را به اشتراک بگذارید بدانید که رومینگ بین الملل ممکن است گران باشد. رومینگ در ترکیه می تواند سفر نسبتاً مقرون به صرفه ی شما را ناگهان گران تر کند. اگر به کشور ترکیه مسافرت کرده اید و یا قصد زندگی و خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در این کشور را دارید و مداوم در حال رفت و آمد هستید، پس شما به یک سیم کارت نیاز دارید.

خوشبختانه، می توانید سیمکارت ترکیش Turkish SIM تهیه کنید و از نرخ های محلی لذت ببرید. بهترین قسمتش اینجاست که ترکیه یکی از پایین ترین نرخ داده های تلفن همراه را در خاورمیانه و سراسر جهان دارد.

شما می توانید یک سیم کارت ترکیه ای را با حداقل سی لیر (50/3 دلار) از شرکت های ترک سل Turkcell، ودافون Vodafone و تورک تلکام Turk Telekom بگیرید. با این حال، پرداخت چنین مبلغی برای یک توریست یا مسافر چالش برانگیز خواهد بود- شما می توانید سیمکارت ترکیش Turkish SIM را حدود 200 لیر (30/23 دلار) شارژ کنید (مگر این که یکی از افراد محلی بتواند با شما بهتر معامله کند).

حتی اگر مجبور باشید برای سیمکارت خود حق بیمه گردشگری پرداخت کنید، همچنان می توانید از نرخ پایین داده های تلفن همراه لذت ببرید. می توانید یک گیگا بایت داده معتبر هفت روزه را تنها با 7 لیر (80/0 دلار) بگیرید. معامله رومینگ ارزان تر از این وجود ندارد!

اپراتورهای تلفن همراه ترکیه عاشق ارائه گزینه های مختلف هستند- به شدت. همه ی این اپراتورها حدود 90 بسته پیش پرداختی مختلف دارند، بسته های پس پراختی که دیگر بماند. پس موقع تلاش برای پیدا کردن بهترین طرح برای خود، راه های زیادی باید طی کنید.

 

 

منبع:

https://invespot.net/blog/buying-a-sim-card-in-turkey-guide/