راه های رسیدن به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای وصول به کانادا مسیرهای متنوعی وجود دارد. بسیاری از متقاضیان که سنین کمتری دارند از مسیر ویزاهای دانشجویی به کانادا ورود پیدا می کنند. برخی دیگر که تسلط عالی به زبان داشته و رشته تحصیلی و تجربه کاری آنها با یکدیگر مرتبط است، راه سخت اما مطمئن و کم هزینه‌ی اکسپرس انتری کانادا را انتخاب می‌کنند. برخی که فرزندان در محدوده ۱۲ تا ۱۶ سال دارند از ویزای گاردین استفاده می‌کنند.

اما در نهایت بسیاری از اقشار نیز هستند که به خاطر آیتم هایی همچون سن و یا تحصیلات به دنبال راه هایی سریع تر و قطعی تر هستند. برخی دیگر نیز به خاطر مشغله های کاری و مدیریتی در ایران قابلیت همواره در کانادا ماندن را ندارند و به دنبال راه هایی هستند که اقامت دائم داشته باشند و در عین حال قابلیت سرکشی به ایران را داشته باشند. این دو دسته از متقاضیان کسانی هستند که بهتر است از طریق الگوهای سرمایه گذاری در کانادا مسیر را طی نمایند.

الگوهای سرمایه گذاری در کانادا

الگوهای سرمایه گذاری در کانادا دو دسته هستند. روش هایی که به اقامت موقت و یا دائم کانادا می انجامد و روش هایی که صرفا سرمایه گذاری در کشور کانادا محسوب شده و برای متقاضی، اقامت و یا پاسپورت را به همراه نمی‌آورد. برخی از این روش ها که با نام برنامه های استانی کارآفرینی نامیده می‌شوند را ما در نظر نگرفتیم. مدت طولانی رد یا تائید طرح های واصله از سوی متقاضیان و حجم بالای رد طرح ها در نهایت، باعث شده است که به این روش ها به عنوان الگوهای قابل اتکاء نشود اندیشید. در ادامه انواع روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا طرفداران مخصوص به خود را دارد. چه کسانی که با الگویی دیگر اقامت کانادا را دریافت کرده اند و صرفا به دنبال خرید یک ملک هستند و چه کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در کانادا هستند، این گزینه در دسترس است. هرچند که مستقیما به اقامت منجر نمی‌شود.

 

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید:

منبع: https://invespot.net/canada-investor-visa/