مزایای خرید ملک در ترکیه

این روزها کشور ترکیه به مقصد خوبی برای مهاجران ایرانی تبدیل شده است. ترکیه به دلیل فرهنگ مشترک، نزدیکی به ایران، زبان آشنا گزینه‌ ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری خارجی و خرید ملک است. در ادامه به مزایای خرید ملک در ترکیه اشاره می‌کنیم:

قیمت مقرون به صرفه

خرید خانه و ملک در هیچ‌کجای جهان ارزان نیست. اما در ترکیه قیمت خانه نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است. در ترکیه می‌توانید خانه‌های لوکس و مدرن را در محیط شهری زیبا و آرام با قیمت مناسب خریداری کنید. اکثر این املاک نوساز هستند و موقعیت خوبی دارند. در حقیقت با هزینه خرید یک استودیوی کوچک در انگلیس می‌توانید در ترکیه یک ویلای بسیار بزرگ بخرید.

اقلیم و آب و هوای مناسب

ترکیه موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی دارد. آب و هوای این کشور معتدل و مناسب است. علاوه بر این ترکیه همسایه ایران است و همین موضوع باعث شده است که این کشور برای سرمایه‌گذاران و مهاجران ایرانی که در ایران خانواده یا تجارتی دارند، به مقصد مناسبی تبدیل شود.

هزینه زندگی

هزینه زندگی در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی کمتر است. بنابراین گذران زندگی در این کشور ساده و برای مهاجران ایرانی ایده‌آل خواهد بود.

حمل و نقل و دسترسی آسان

هزینه حمل و نقل در ترکیه نسبتا مناسب است. شهرهای مختلف کشور با خطوط هوایی و ریلی به یکدیگر متصل شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید در این شهرها جابه‌جا شوید. علاوه بر این از طریق فرودگاه‌های ترکیه می‌توان به سراسر دنیا سفر کرد.

مالیات بر ارث

در ترکیه مالیات بر ارث وجود ندارد و ورثه متوفی می‌توانند بدون پرداخت بخشی از هزینه املاک به دولت، صاحب ملک متوفی شوند.

فرهنگ غنی

ترکیه کشوری تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال قبل باز می‌گردد. همین امر موجب غنی شدن فرهنگ این کشور شده است. در ترکیه می‌توانید بناهای تاریخی بسیاری را ببینید. لازم به ذکر است که فرهنگ این کشور به فرهنگ ایران نزدیک است. علاوه بر این غذاهای ترک نیز بسیار خوش طعم و مناسب ذائقه مردم ایران است.

رشد قیمت ملک

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه رشد اقتصادی آن است. شما می‌توانید از این طریق ارزش پول خود را افزایش دهید زیرا در گذر زمان قیمت ملکی که خریده‌اید بالا خواهد رفت. در نتیجه سرمایه‌گذاری با خرید ملک در ترکیه می‌تواند گزینه ‌ایده‌آلی برای ایرانیانی باشد که بودجه محدودی دارند و می‌خواهند این بودجه را در یک کار سودآور سرمایه‌گذاری کنند.

 

منبع: https://invespot.net/buy-property-in-turkey/