۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

انواع مالیات در انگلیس و روش پرداخت

قوانین مالیات در کشور انگلستان

به هزینه‌ای که افراد به منظور بهره‌مندی از خدمات و منابع یک کشور پرداخت می‌کنند، مالیات گفته می‌شود. مالیات، یکی از بخش‌های مهم اقتصاد کشورها است که از آن برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان استفاده می‌شود. 

شهروندان انگلیسی از نظر دسترسی به امکانات رفاهی و اجتماعی در مقایسه با بیشتر کشورهای اروپایی، وضعیت مطلوب‌تری دارند. با این حال، نرخ مالیات در انگلیس نسبت به بعضی از کشورهای این قاره کمتر است.

نظام مالیاتی انگلیس در محاسبه و دریافت مالیات کنترل و دقت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل، افرادی که در این زمینه تخلف می‌کنند با عواقب سنگینی روبرو می‌شوند. در این کشور، درآمد و دارایی‌های فرد میزان مالیات پرداختی را مشخص می‌کند.

 

 

قوانین مالیات در کشور انگلستان

نظام مالیاتی انگلیس تمامی افراد شاغل در این کشور، سرمایه‌گذاران و مستمری بگیران را ملزم به پرداخت مالیات می‌کند. طبق این قانون افرادی که در انگلستان زندگی نمی‌کنند، اما در این کشور دارای درآمد هستند هم باید مالیات بپردازند.

انواع مالیات در انگلیس وجود دارد که هر کدام دارای شرایط و قوانین خاصی هستند:

  •  مالیات بر درآمد
  •  مالیات مستمری بگیران
  •  مالیات بر سود سرمایه یا سپرده
  •  مالیات بر املاک و مستغلات
  •  •مالیات بر ارزش افزوده
  •  مالیات افراد غیرمقیم در انگلیس

مالیات بر درآمد، مهم‌ترین بخش نظام مالیاتی انگلستان را تشکیل داده و بزرگترین منبع مالیاتی آن است.  در این کشور، به تمام درآمدهای حاصله از کار، حقوق بازنشستگی و … مالیات تعلق می‌گیرد؛ حتی افرادی که در انگلستان ملک خود را اجاره می‌دهند باید مالیات مربوط به درآمد به دست آمده از اجاره‌بها را بپردازند.

بیشتر بخوانید: شرایط خرید ملک در اسپانیا چیست؟

با توجه به قوانین انگلیس، بین شهروندان این کشور و مهاجران تفاوتی از نظر پرداخت مالیات وجود ندارد. به عبارت دیگر، تمام افراد شاغل یا دارای درآمد موظف هستند مالیات خود را بپردازند. در این کشور برای فرار مالیاتی جرایم سنگینی در نظر گرفته شده است. به طوریکه، عدم پرداخت مالیات ممکن است به حبس یا اخراج از کشور منجر شود.

 

آشنایی با انواع مالیات در انگلیس

انواع مختلف مالیات وجود دارد که هر کدام از آن‌ها طبق شرایط خاصی محاسبه و پرداخت می‌شوند:

بیشتر بدانید : شرایط خرید ملک در استانبول

مالیات بر درآمد:

برای محاسبه آن میزان درآمد افراد در نظر گرفته می‌شود و به طور کلی موارد زیر را در برمی‌گیرد:

  •  حقوق ماهانه افراد شاغل
  •  درآمد ناشی از خود اشتغالی
  • حقوق بازنشستگی
  • سود به دست آمده از سرمایه‌گذاری
  • سود ناشی از سپرده‌گذاری
  • درآمد ناشی از سود سهام
  • درآمد حاصل از اجاره دادن خانه

 

 

منبع : https://invespot.net/blog/types-of-taxes-in-the-uk-and-payment-methods/

۲۹ تیر ۰۰ ¡ ۱۶:۲۱ ۰ äÙÑ ãæÇÝÞíä ۰ ãÎÇáÝíä ۰
migration migration

بهترین دانشگاه ها در کانادا

 

بهترین دانشگاه کانادا

با استفاده از داده های رتبه بندی دانشگاه های Times Higher Education’s World University بهترین دانشگاه های کانادا را برای شما لیست کرده ایم.

کانادا برخی از برترین دانشگاههای جهان را در خود جای داده است. در واقع ، طبق موسسه Times Higher Education’s World University Rankings 2021 ، 30 موسسه کانادایی از بهترین موسسات جهان به حساب می آیند.

شاید در مورد همه آنها چیزی نشنیده باشید ، اما کانادا با داشتن هشت دانشگاه در بین 200 دانشگاه برتر ، فرصت های زیادی را برای آموزش در کلاس جهانی ارائه می دهد.

2 دانشگاه برتر کانادا در سال 2021 - دانشگاه تورنتو و دانشگاه بریتیش کلمبیا - به ویژه برای تأثیر تحقیقات امتیاز بالایی دارند ، به این معنی که این مدارس کار آکادمیک با کیفیت بالا تولید می کنند که مورد احترام است.

بسیاری از دانشگاه های کانادا به خاطر چشم انداز جهانی با جذب دانشجویان و کارمندان بین المللی و تشویق به همکاری های بین المللی مشهور هستند، بنابراین می توانید انتظار فضای جهانی را در دانشگاه داشته باشید.

بر اساس نظرسنجی بین المللی دانشجویی دفتر کانادایی برای آموزش بین المللی ، بیش از 90 درصد دانش آموزان مورد پرسش از تحصیل در کانادا راضی یا بسیار راضی هستند و 95 درصد کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی توصیه می کنند.

در مقایسه با ایالات متحده ، کانادا همچنین می تواند گزینه های تحصیل ارزان تر ، مراحل ساده تر درخواست و فرصت های بیشتری را برای اقامت دائم فراهم کند.

 

بیشتر بخوانید : فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

 

برترین دانشگاه کانادا

دانشگاه تورنتو

در ابتدا توسط کلیسای انگلستان کنترل می شد ، اولین دانشگاهی که در مستعمره "کانادای علیا" تاسیس شد به عنوان یک سیستم دانشگاهی درست شبیه دانشگاههای معتبر انگلستان ساخته شده است. این هفت دانشکده همه دارای تاریخ و سنت های متمایز هستند.

دانشگاه تورنتو دستاوردهای پیشگامانه بسیاری برای نامگذاری خود دارد ، از جمله اولین انتشارات دانشگاهی کانادا ، اولین دانشکده علوم جنگل در این کشور و تبدیل شدن به اولین دانشگاه کانادا که بیش از 1 میلیارد دلار کانادا (586 میلیون پوند) به عنوان کمک مالی اهدا کرده است.

جنبش های تأثیرگذار آکادمیک در دانشگاه آغاز شد ، از جمله مدرسه انتقاد ادبی تورنتو و نظریه ارتباطات ، نظریه کامل بودن NP در علوم کامپیوتر و تحقیقات در مورد درمان سلول های بنیادی.

محوطه دانشگاه مرکز شهر تورنتو شامل چندین ساختمان تاریخی و حیاط است که با بهترین اروپا رقیب هستند.

بیش از 700 مدرک کارشناسی و 200 مدرک کارشناسی ارشد ارائه می شود و این دانشگاه یکی از بهترین رشته های پزشکی در جهان است.

از فارغ التحصیلان برجسته می توان به پنج نخست وزیر کانادا و نویسندگان مایکل اونداتجه و مارگارت اتوود اشاره کرد. در مجموع ، 10 برنده نوبل وابسته به دانشگاه هستند.

کانادا برخی از برترین دانشگاههای جهان را در خود جای داده است. در واقع ، طبق موسسه Times Higher Education’s World University Rankings 2021 ، 30 موسسه کانادایی از بهترین موسسات جهان به حساب می آیند.

شاید در مورد همه آنها چیزی نشنیده باشید ، اما کانادا با داشتن هشت دانشگاه در بین 200 دانشگاه برتر ، فرصت های زیادی را برای آموزش در کلاس جهانی ارائه می دهد.

 

 

منبع: timeshighereducation

 

۱۳ تیر ۰۰ ¡ ۱۲:۲۹ ۲ äÙÑ ãæÇÝÞíä ۰ ãÎÇáÝíä ۰
migration migration

7 مکان مناسب برای زندگی در کانادا

کانادا کشوری عظیم است که بعد از روسیه بزرگترین مساحت را دارد. با کشوری به این وسعت، گزینه های زیادی برای زندگی در این کشور برای شما وجود خواهد داشت.

اگر قصد عزیمت به کانادا را دارید به شما اطمینان می دهیم یک تصمیم عالی است. مطمئن باشید  که عاشق کانادا می شوید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در این مسیر تنها نباشید و تصمیم گیری را کمی راحت تر کنیم.

در این مقاله بهترین مکان های زندگی در کانادا را از لحاظ مختلف اعم از آب و هوا، غذا، شغل، هزینه و زندگی و خرید ملک در کانادا معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا در یک نگاه

در یک چشم به هم زدن بهترین مکان ها در کانادا را پیدا کنید.

مونترال              کبک        غذا و نوشیدنی

روستای بوچرویل   کبک        زندگی تنهایی

ادمونتون            آلبرتا         زندگی خانوادگی

هالیفاکس       نوا اسکوشیا  املاک ارزان قیمت

کبک               کبک           فرهنگ

بورلینگتون         انتاریو          آب و هوا

تورنتو              انتاریو           فرصت های شغلی

 

  1. مونترال، کبک

بهترین برای: غذا و نوشیدنی

کانادا غذاهای شاخصی دارد - فکر کنید شربت افرا، پوتین و گوشت دودی - و همه آنها ظاهراً در مونترال به بهترین وجه پخت می شونئ. اما این فقط نظر شهروندان مونترال نیست - سرآشپز افسانه ای جیمی اولیور این شهر را برای اولین گردش در رستوران آمریکای شمالی انتخاب کرد.

به همین ترتیب ، مونترال این ادعای عجیب و غریب کیهانی را مطرح می کند که نان شیرینی های آنها بهتر از نیویورک یا نیوجرسی است.

 

مزایا :

  • غذاهای عالی
  • هزینه زندگی بسیار پایین
  • جمعیت جوان

 

معایب:

  • یادگیری زبان فرانسه

 

  1. بوچرویل ، کبک

بهترین برای: فرارهای روستایی

 

به دلیل عظیم بودن کانادا ، بیابان های بی نظیری برای مبارزه با راه های مختلف وجود دارد ، از بادهای گزنده و حیات وحش وحشی جان سالم به در می برید و از محدودیت فرم فیزیکی خود عبور می کنید. اگر سرعت شما بیشتر باشد ، برخی از پیاده روی های آرام گاه به گاه نیز وجود دارد. در هر صورت ، اگر فضای عالی شما در فضای باز باشد که به دنبال آن هستید ، بوچرویل گزینه مناسب شماست.

 

حداکثر سه ساعت رانندگی از بسیاری از پارک های ملی ، یک سفر کوتاه از مرز ایالات متحده و یک پل کوچک از آن طرف مونترال ، تقریباً برای هر نوع ماجراجویی در یک مکان عالی قرار دارد.

مزایا:

  • نزدیک به پارک ملی
  • مسکن ارزان
  • نزدیک به آمریکا

 

 

  1. ادمونتون ، آلبرتا

بهترین برای: خانواده ها

ادمونتون مکانی عالی برای هر کسی که به دنبال تشکیل خانواده است است. اولاً ، تا آنجا که کارهای خسته کننده اما اساسی لازم است ، مدارس دولتی ادمونتون در مقایسه با مدارس دیگر در کشور بسیار خوب عمل می کنند ، بنابراین از کودک در این زمینه به خوبی مراقبت می شود.

 

برای چیزهای جالب تر - برای مبتدیان ، یک مرکز خرید بزرگ در ادمونتون وجود دارد که توسط بچه ها در هر سنی مورد علاقه قرار می گیرد. چرا اینقدر پرستش شده است؟ و چرا اینقدر بزرگ است؟ زیرا این مرکز خرید شامل بولینگ ، مینی گلف ، اتاق فرار ، آکواریوم ، زمین بازی یخ ، پارک تفریحی و پارک آبی است! ممکن است بعضی از مردم فکر کنند که این خیلی زیاد است. اکثر بچه ها می گویند این کافی نیست!

 

 

منبع: movehub.com

 

۰۶ تیر ۰۰ ¡ ۱۸:۰۵ ۰ äÙÑ ãæÇÝÞíä ۰ ãÎÇáÝíä ۰
migration migration